JUNTA:
Es la representació de l’AMPA, que són totes les famílies del centre. Es obligatori 3 persones (president/a, tresorer/a, secretari/a).
La JUNTA ha de donar imatge d’unitat, tant davant de l’escola com dels pares.
Tot el que es comuniqui ha d’estar aprovat per la Junta i ha de constar en Acta
AMPA:
Són totes les famílies del centre.
ASSEMBLEA GENERAL:
Participen totes les famílies. La convoca el President i ha de ser una per any com a mínim
COMISSIONS DE TREBALL:
Pares i/o mares que puguin/vulguin ajudar puntualment
DOCUMENTACIÓ OBLIGATÒRIA:
Llibre d’actes, llibre de caixa, compte bancari, inventari de bens, estatuts, imposto de societats, IVA, IAE.
LA REUNIÓ I/O ASSEMBLEA:
President i Secretaria preparen Ordre del dia per convocar la reunió (o assemblea 10 dies abans). L’últim punt és Precs i preguntes.
La reunió s’obre seguint l’ordre del dia, apuntant presents i absents. Es pren nota (ACTA) dels acords que es van prenent i d’allò més rellevant (per exemple, arguments a favor o en contra d’algun tema tractat).
A l’acabar: Es tanca la reunió sent les XX:XX Signat: President
L’ACTA cal aprovar-la per tothom en la següent reunió.
ESTATUTS:
Un cop registrats legalment ja no cal preocupar-se més fins que es fa alguna modificació
Qualsevol canvi cal que sigui aprovat en Assemblea abans de registrar-los
Han d’estar sempre a punt per entregar al soci/a que ho demani (família)
Els estatuts expliquen tota la reglamentació i acords presos. Es bo consultar-los en cas de dubte d’una situació donada. Es poden modificar sempre que es cregui convenient.
Cal registrar-los a Justícia per primer cop o per modificacions.
Enllaç al Departament de Justícia de la Generalitat: http://justicia.gencat.cat/ca/ambits/dret_i_entitats_juridiques/associacions/
Enllaç per constituir una entitat:
https://web.gencat.cat/es/tramits/tramits-temes/Constitucio-duna-associacio
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.